PLUGG PLUGG PLUGG OCH ÄNNU MERA PLUGG!?...

8an är värre än vad jag trodde 3 prov tror jag nästa vecka ?
hur tänker lärarna igentligen? ååh dom värsta ämnena också liksom..
so, fysik, och matte? matte är det värsta någonsin och kommer alltid att bli sedan så är det so revolutionen osv som jag fattar noll på och det är bara onödigt alla på historien är ändå döda ändå liksom? håller ni inte med mig ;)
fysik- rymden det är väl lite roliagare i alla fall men ändå. jag hatar plugga till en matteläxa liksom hur ska detta gå
jobb hela helgen och stallet varje dag jag hinner liksom inte ..
skolan kan dra åt *******!!
japp :)
jag är ingen direkt plugghäst heller liksom ...
ajax kan hjälpa mig .. eller ja .. om han bara kunde !...
// josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0