KLAR PÅ JOBBET FÖR IDAG!

ÄLSKAR BILDEN!
som rubriken säger..
klar på jobbet för i dag sitter nu och kollar ny sulky till ajax eftersom jag vill ha en ny tills nästa år!
hittar inte någon precis nu men har ju hela vintern på mig vill ha en riktigt fin sulky tills nästa år
då det är det sista året jag får tävla shettis och sista året med ajax då :'(
vill helst inte tänka på det men så är det men han kommer ha det bra med en annan kusk
men nej!.. jag ska ha kvar han och han ska vara kvar hemma på gården men bara att det är någon annan liten kusk som klarar av att köra honom :)
blir lite träning i morgon lite lugn jogging på gården travet får vi ta någon gång nästa vecka!
på tisdag ska jag till gekås och jag ska köpa en massa saker till ajax haha !
ska rensa hela stallet någon dag sen då jag har en massa saker som ska slängas osv
så han måste ha nya saker hehe , bortskämd häst? nej! bara mer speciell (L)
kladdkakan sitter i ugnen och den ska bara vara inne 15 min till sedan blir det glo på tv hela kvällen...
något roligt som kommer på tv i kväll???? xd...
tror inte det men annars bara kolla film och lägga mig tidigt för i morgon blir det en lång jobbedag igen
sedan skolan hela veckan och sedan jobb både lördagen och söndagen igen så ska det hålla på så helal oktober ha!
// josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0