FRIIDROTSDAG I MORGON!

i morgon sista skoldagen innan det är helg
helgen är det jobb både lördag och söndag. och det kan hekt klart inte bli bättre jobba jobba älska livet!
som sagt fredag i morgon alltså torsdag idag .
i morgon har vi friidrotsdag i skolan och det kan inte bli mer annat än dåligt
även om jag bara ska kasta kula och sånt eftersom jag har en skada i benet fortfarande när ajax sparkade och jag blev avslängd på banan i mars fortfarande har jag jätte ont kanske för att han sparkade mig monst 7 gånger på benet. jag tycker att hästar är jävligt bra för då slipper man vara med på "jobbiga saker" som 100 m osv haha!
tack ajax för det ändå ;-)
bruka ni också ha friidrotsdag och sånt i era skolor?
tycker ni att det är roligt?
jag är ju hels tvärtom men jag går i 8an nu och det är ju betyg ....
bild lånad i från google!
// josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0