BRA OCH DÅLIGT!

Som rubriken lyder så har dagen varit både bra och dålig... Dagen började med skolan, den var väl helt okej. Eller ja, det var lika tråkigt som vanligt. Sedan efter skolan så åkte jag till stallet, vi skulle till veterinären med Ingrid för typ femtioelfte gången, nej men har varit där en jävla massa gånger nu. Iallafall så åkte vi dit och de var jätte bra hovbölden var bra det var inte kvar nått var kvar i den. Så nu ska vi sko den hoven och sen får jag börja skritta några dagar sen får jag börja trava. HELT UNDERBART!

Sedan så har jag fått ett bett av en unge och de gör så J*VLA ont, men orkar inte förklara hur de gick till...

Nu ska jag se på Svenska Hollywood fruar, hade gott!<3


// Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0