SISTA ÅRET NÄSTA ÅR..

känns konstigt att skriva detta men nästa år blir jag femton år och då blir det mitt sista shettis år med ponnytravet.
mitt sista år med min fina ponny .. :( detta året har varit ett riktigt otursår måste jag säga vi var borta i från banorna i mer än en måndad och vi slutade våran näst sista start med en seger! nästa år då ska vi vara på topp.
förra året till detta året om man säger så vintervilade han i mer än två månader han blev riden lite då och då men nu i vinter ska han vila ungefär två veckor sedan ska han bara hårdtränas .. mitt mål detta året var ju igentligen rekord under tre minuter.. det har inte gått så bra eftersom hans skada och så men nästa år då jävlar säger jag bara! jag hoppas det kommer bli en riktigt bra år alltså.
det är alltid vi två som har fixat detta
alltid vi som kämpar
även fast hans otroliga skada i nacken där det fattas en del så kan jag inte fatta hur stark denna häst är som klarar detta.! han var nära på att dö!? som trodde inte han skulle klara sig? att hans liv var över?
jag menar kolla vad fin han är! han kanske inte är den snabbaste shettisen.
men whatever , jag älskar han för den han är min alldeles egna första ponny jag älskar dig.
/ josefin

Kommentarer
Postat av: mikaela

slutar du sedan med trav? :o

jag mennar att du inte kann köra mer sen? :(



bra att ni är i gång ijen med bloggen den är jätte bra

kram mikaela

2011-11-29 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0