JOSEFIN BÖRJAR BLOGGA IGEN!

tog ju en liten paus ifrån bloggandet men tycker att bloggen inte bara kan ligga här och skrota! ;)
jag kan ju säga att under denna långa tiden har det inte hänt så mycket.. haha men alltså det är sant!
inga tävlingar .. eller jo! KM men det är ju inte precis tävling så men där vann jag och ajax faktiskt andre året i rad nu faktiskt så det är alltid lika kul faktiskt! :)
jag kommer i alla fall uppdatera minst tre gånger om dagen här i alla fall så.
cornelia orkar typ inte haha så ni får stå ut med mig men det blir väl ok serrruu! ;)
det här kommer bli kul!
bild sen i våras har inga nya bilder på ajax alltså typ panik haha
ska ta en massa fina bilder på hästarna och sånt så blir det mycket roligare med också!
ha det jätte bra nu så hörs vi! / josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0