Vem är Cornelia?

 Hade tänkt berätta lite med om mig :)

Jag är en tjej som är född 1996 den 25 november. Mitt största intresse är såklart hästarna och det är nog de som tar mest tid i mitt liv.  Jag har haft hästar i hela mitt liv, hade hästar redan innan jag föddes. Jag började med ponnytrav när jag var väldigt liten. Jag tog min licens de året jag skulle fylla 7 år. Sedan började jag rida monté det är när man rider hästarna i trav så ska dom trava så snabbt som möjligt men har inte gjort de på ett tag nu eftersom jag inte har nån att rida på. Sedan började jag rida mer och mer och även tävla i hoppning och nu så håller jag på med både och:)



Jag och Cindy b-ponnyn jag tävlade ett år vi kom upp till LB på ett år men sedan blev jag för gammal.



// Cornelia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0