Lång jobbdag !

Jobbat hela dagen i dag vet inte hur många boxar jag har mockat ..
Min rygg är helt slut. Har gått med en massa tungt vatten till hagarna. Mina armar är som spagetti men jag älskar jobbet. Att jobba med en massa fina underbara tävlingshästar hos Stall Stefan Persson, helt underbart travstall med underbart fina hästar och allt ! :) Nu är jag värd Mc Donalds så jag får ta min cykel nu och åker in till stan och köper mat ! Till syskonen med såklart och jag får betala men som sagt jag är van när det gäller sånt här ! ;)
Ajax ska träna i morgon och på lördag taggar jag och han tävling på jägersro men bara ett lopp denna gången
men det är han värd men måste värmas extra mycket eftersom han blir aldrig trött den hästen, haha.
Men nä sluta skriva och börja cykla !
Hörs senare !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0