lång dag i stallet..

jag har haft en lång dag i stallet i dag så jag förtjänar mys nu i min säng och film , ps.i love you !
jag har ju jobbat i dag med , men bara eftermiddagen .
för er som inte vet så jobbar jag på halmstadtravet med storhästar med min syster
i morgon åker jag ner till halmstadtravet igen och fotar men bara om det kommer bli fint väder ..
ska ju bli jätte dåligt väder denna veckan så får nog köra ajax på tisdag igen och kanske onsdag han är ju alltid pigg nu ju så får köra väldigt ofta så han vänjer sig vid kossorna i en hage haha :)






så här ser vägen ur vi kör på ganska bra faktiskt..
förutom kossorna lite längre bort haha

// josefin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0