Kvibille

Var ju idag och tävlade i kvibille med dressyr laget gick helt okej. Ingrid var sjukt pigg på framridningen och var rädd för allt.. haha. Men hon lungnade ner sig och gick riktigt bra till slut. Laget blev 3:a och nu ligger vi delad 1:a med Eksätra. Tagga finalen i Kungsback;) Nu sitter jag bara och kolla på Eurovison och de är sååå tråkigt, bara röstningen som är bra xd har fetans ont i benen vet inte varför?!

Imon ska jag med mamma och Arne (min hund på 4månader) på "skola" som mamma kallar de men de är sån valp kurs kl 10 så får nog snart lägga mig så jag inte är död på måndag, fast jag börjar inte förens kl halv 10 :D

// Cornelia (:

Kommentarer
Postat av: ¨Gonkan

Grattis och Lycka till i finalen , när går den ?

2011-05-16 @ 14:19:58
URL: http://www.slattens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0