INGET STALL I DAG !

ush , inte vill jag vara sjuk .. jag vill ju till min häst i dag men det får vänta till i morgon eftersom jag är sjuk ..
men som sagt det får vänta till imorgon ... jag saknar ajax redan haha jag får väl nöja mig med att ta det lungt här i soffan ..det är ju inte världens finaste väder heller utan det är regnigt och allt jag som hade tänkt att köra ajax i dag
får vänta med allt tills i morgon?! bra att jag har världens bästa mormor och morfor som mockar, sopar ger dom mat och borstar hästarna naw gulliga dom är !
nu ska jag ta och sova en stund sen får jag ta och baka en kladdkaka om jag orkar känns som huvudvärken aldrig kommer gå över !
// josefin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0