hunnit med mycket i dag !?..

herregud i dag har jag hunnit med jätte mycket ! :)
jobbedag nästan hela dagen i stallet i dag !
men gud vad jag hunnit med mycket annars , kört min häst mockat hagen städat stallet sen jobbet igen och sedans maddes stall och fixa där sedan handla mat ? jag är ju verkligen super snabb hehe ;)
ajax blev ju körd i dag och han var superfin lite rädd för kossorna bara men inte någon åker i dag han höll sig på grusvägen ! så lördag blir det tävling på åby i göteborg hoppas att det går bra men nu blir det bara ett lopp med han .
han är alltid bäst när man startar två lopp och i det andra loppet är han alltid bäst .. jaja får värma han extra mycket hoppas det blir fint väder så att man kan ta av ärmarna på dressen så himla skönt så blir det liksom bara som ett t-shirt
smart va ? ;)
chefen på jobbet som fixade en dress till mig visst var det super snällt ? :)
i morgon drar jag till travet för då ska min systers häst starta som jag också brukar rida lite då och då !
håller tummarna för mitt ♥
gud vad trött jag börjar bli hur ska jag orka en hel skolvecka i skolan när jag går upp klockan sju varje dag sen på lärdag tävlar jag gå upp tidigt då med och sedan söndag jobbar jag ..
hård vecka ..
vill bara säga också att jag har MVG i orientering ! detta innehåller ju inte hästar med nu så men jag är faktiskt överlycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0