dålig uppdatering av mig .. förlåt !

ursäkta mig för min dåliga uppdatering men i dag har jag inte hunnit blogga !
mycket tid i skolan sen direkt upp till stallet och ja :) körde i alla fall ajax i dag och han gick strålande bra men vägen är lite dålig att köra på nu men inga kossor i sag inte dom har nog bytat hage pust* ;)
så tänkte köra han lite i morgon med sen kanske det blir banan på lördag har inte riktigt bestämt mig men låter nog bäst så tror jag ska se om någon vill testa att köra honom då han är ju super snäll på travbanan men inte annars precis hehe ! klockan är tolv och det är skola i morgon väckarklockan står på 06.45 gud vad jag hatar skolan bättre att vara hemma hos hästarna i stället 
nä bästa att sova nu så inte mamma blir arg !
btw: bilderna av körningen kommer upp i morgon !
// josefin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0