Borde kanske läsa frågan och svaret !

KommentarTid 
sanna om svar på tal 2 !:
vad har hänt med ponnyns hals ? :o
IP: 81.231.60.33
29 Maj, 18:12  

hej allihopa fick en fråga nyss nu när jag var inne här på bloggen ..
Jag kan ju bara att säga min häst har haft mycket problem vid 1 års åldern ..


Svar: När ajax var liten fastnade han i en sån hösilage sak man har när dom är ute i hagen ..
Skadan blev så stor att dom först ville att han skulle avlivas men förra ägaren ville absolut inte
det .Så blev det han. Han överlevde och lever ju än i dag och han fick tvättas och allt det gick att göra! Min älskling lever i dag men det kommer alltid fattas en del av nacken många tycker kanske att det är fult och äckligt men tyck det då !
Denna hästen överlever men en sån stor skada och han lever helt normalt och tävlar trav ?
Denna hästen är så otroligt stark att han bara klarar av detta. 
Så det är så det är men ni ska veta att denna häst är lika värdefull som alla andra!
Så det är här fick ni veta lite av detta svaret ! :D




Jag och mina fina bästa häst. 
Jag lämnar dig aldrig ajax! ♥






Kommentarer
Postat av: alexandra

oj gud vad hemskt !! :(

stackars ponny men hur springer han nu då ?

har han inte ont eller något får du inte tvätta det och sånt nu ? kan du lägga in bild hur det ser ut ? :)

kram alexandra <3

super bra blogg

2011-06-04 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0