blir en ny sele till sommar !

nu sparar jag i hop för fullt till en ny sele jag ska köpa till ajax det är den hästen verkligen värd !
kostar nog runt 2000-3000 kr men då följer det med träns(huvudlag) tömmar , käk, selunderlägg ja allt :D
då är det brunt läder och jag älskar brunt läder finast att ha på tävlingar tycker jag faktiskt :)
jag ska köpa ett nytt selunderlägg också dom blir så fula när man har tvättat dom för ofta så ska köpa ett svart och ett till vitt där kommer pengarna få åt 400 kr ! sedan huvudlagsunderlägg 200 kr !
men som sagt hästen är värd detta till tusen och ska köpa ett nytt bett till honom också eftersom han kan vara så himla dum på banan det starkaste bettet man kan ha på tävlingar kom inte i håg vad det hette men kommer slösa en massa pengar till han detta året !
kom på att hovis måste komma och sko han snart också ganska slitna är hans skor måste vara fin tills nästa vecka då det är start på jägersro !

andr tävlingen på detta året har inte alls funnits några bra lopp till han ..
synd för han är i toppform ju .
titta jag reklamerade bilden ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0