bara cornelia som har bloggat ?! ;)

haha ja hon är väl lite mer socialare än mig hehe .. :)
i dag har jag tagit en massa bilder på ajax men får lägga in dom i morgon har inte sladden till systemkameran med mig .. typiskt blev jätte nöjd med bilderna ! btw: headern kommer i morgon jag som har fixat den hehe ;)
i dag blev min häst jätte rädd för åskan så han nästan blev panikslagen för det kom en fet jävla smäll , ja jag vet min häst är inte normal han är oftast rädd för allt den hästen ..
hur reagerar era hästar på åskväder osv ? skulle vara kul och se hur era hästar är med mer ! :)
i morgon ska det ju bli mer åskväder och en massa regn och jag måste ut och köra mycket regnkläder ska det bli ja . Om inte 5 plagg haha men jag hatar att vara ute och köra när det regnar ryttare kan ju vara inne i ett ridhus och rida men det kan oftast inte vi kuskar tyvärr , hehe men mitt jobb är ju att köra ibåde vårt och torrt eller hur ? :D


// ponnytönten / josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0