Andra inlägget :)

Hejsan!
Mitt namn är Cornelia Magnusson och jag är 14år och fyller 15år i november. Jag har 5st hästar, 2 st ridponnyer en d-ponny och en c-ponny sedan har jag 3 travponnyer men den ena är utlånad. Så jag är både kusk och ryttare men tävlar inte mina egna travponnyer just nu utan tävlar andra. C-ponnyn heter Llanidan Ingrid även kallad Ingrid. Hon är 8år och hon blev importerad från storbritanien när hon var bara ett halv år gammal. Med henne har jag tävlat upp till LB i hoppning och 1m på clear round och har tävlat LC i dressyr. D-ponnyn heter Ias Ffwsia även kallad Fuxia. Hon är 4år och är under inridning. Fuxia är Ingrids barn och jag har alltså både mamma och dotter :) Jag kommer skriva om min vardag, mina hästar, tävling och träning. De kommer även komma upp en massa outfits och hissningar och dissningar m.m.


Jag och Ingrid :)
Fuxia :)

// Cornelia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0