Tillfällig bloggpaus

Nu tar jag en tillfällig bloggpaus för de är så sjuktmycket nu och prioriterar inte bloggen först utan de är skolan nu har jag det sista tillfället att höja mig, sen har jag hästarna och Ingrid är halt så måste pyssla om henne ordenligt sen tar min bror studenten så måste fixa en massa med de, hinner inte ens med kompisarna men antagligen ska jag och jossan ha en underbara dag på stan på torsdag då vi ska fika shoppa och snacka en massa, känner verkligen att jag måste få typ "prata av mig" och det kan jag verkligen göra med henne!
Jag lovar att blogga så mycket jag kan denna vecka men nästa vecka på tisdagen och frammåt har vi inget i skolan och det är snart sommarlov då kommer jag igång! Väntar även på vår nya design som kommer snart då blir de en ny start på bloggen kan man säga!
Verkligen jätte kul med denna bloggen får massa fina kommentarer om att bloggen är fin och bra mm verkligen jätte kul hoppas ni fortsätter så för de gillar vi!
Puuuuuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0