överlycklig !!

hej på er allihopa och förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu men mycket med skolan stallet och så får man väl ta och skylla på . men nu kan jag inte det heller eftersom jag har nu sommalov det menas med mycket stallet !!
men nu ska vi inte ta och snacka om detta utan det är en sak , jag tävlade ju i dag .
jag kom hem med en tredje placeringen och jag är överlycklig han galloperade en liten gallop i dag ?
allså han som annars skenar i gallop helt underbar i dag , åby där han springer bäst på nu blir det tävling på söndag igen sen är det lite paus med tävlingar men här ska tränas på som bara den nu !
jobba på travet i morgon ska se om jag och cornelia ska åka upp till mickedala rudhus där en massa "känisar " ska tävla nicholai som var med i ponnyakuten t.ex ? :) kameran hänger med i alla fall om syster då kan jobba lite i morgon eftersom jag måste verkligens se det och det är ett måste :D
bild från i dag ♥
tack min älskling för allt du gör du är underbar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0