min häst var super i dag ! ♥

hej på er i natt/morgon eller vad man ska säga inte är det dag i alla fall när klockan snart är halv tre på natten/morgonen , hahaha .
körde min stjärna i dag jävlar nu händer det nog saker herregud vad han var fin i dag han fattar nog nu att springa snabbare är bättre och hålla sig i trav samtidigt har aldrig suttit bakom en så underbar häst jag älskar han finns inte ord för hur jag känner mig för den hästen allså . han var jätte pigg i början allså gud mina armar var som spagetti.
men sedan jag bara satt där han sprang på som fan . kossorna tänkte han nog inte på denna gången utan han bara tänkte på att han skulle springa göra allt som jag ville .
körde oss mormor i dag kanske jag också skulle säga men .. ;)
sova nu ganska trött och huvudvärk så det smäller om det ..
ha det bra så länge så hörs vi i morgon eller så ni fattar :D
en glad josefine i dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0