Magic Brush


någon som har testat domma borstarna ?

dom är ju äntligen här i sverige och jag bara måste köpa .
kostar 169 kr på hööks en massa som skriver att dom är jätte bra
och det hoppas jag att dom är
jag gillar färgerna också hihi .
men tror dom är gula , blåa och röda på hööks ..
men kanske finns någon annan stans dom har dessa färgerna allså kommer jag beställa dom då .
står så här :
Bortset med 3 "mjuka" piggporstar. En till hovarna, en till benen och en till pälsen. Tar effektivt bort smuts och är perfekt för hästar som fäller. Fungerar även utmärkt vid schamponering. När borsten blir smutsigt tvättas den enkelt i tvättmaskinen.
fakta från hööks hästsport dom låter ju jätte bra och det är dom tydligen också !..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0