huvudvärk !

förlåt mig för den dåliga updateringen i dag men har mått så himla dåligt med huvudvärk och en massa ..
men ska i alla fall gå och lägga mig inget stall för mig i dag heller ganska skönt faktiskt !
i morgon ska ajax gå snabbt på banan sedan är det tävling på fredag - åby söndag-halmstad hemmabana
så det blir fullt upp med träning och sånt och en massa foton kommer jag med att lägga upp !
förlåt för en konstig dålig updatering men vill bara somna och försöka få bort min huvudvärk ..
7
titta vad jag gjorde (a)

Kommentarer
Postat av: sanna

hej !



vad fin blogg ni har verkligen.

jossan du har två hästar som det står i informationen.

varför skriver du aldrig om honom har aldrig fått se en bild skulle varit kul :)



// sanna

2011-06-11 @ 12:11:26
URL: http://sannas.bloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0