Hemma

Som ni kanske märkt så har jag inte skrivit men jag har inte vatt hemma. Igår så red jag igenom Ingrid hon kändes helt ren. Visst de är skönt men ändå konstig men vi tror hon har haft nått virus eller nått som har gjort att hon har haft ont i typ hela kroppen.

Efter stallet drog jag hem åt, sedan tog jag bussen ut till Amanda som jag sov hos. På kvällen så red jag Olympia, Amanda körde Tigerlilja och Jonas (mandas kille) körde Ijor. Olympia är en travponny som jag typ red typ "montestil" alltså att hon ska gå så snabbt som möjligt i trav utan att galoppera. Olle som hon även kallas gick skit bra hon var ganska tittig i början sen gick hon som fan! :)

Olympia när Amanda körde henne på banan.

Sedan så drog Jonas hem och jag och Amanda tvättade Spidde sen så satt vi i höet och snackade och myste med Amanda söta kattunge Pelle ;D och hennes andra as suriga kattungar ;) sen drog vi in och kolla One three hill och jag somnade ;D

När vi vaknade så åt vi frukost, sen red jag Ijor och Amanda körde Micklas. Ijor travade som fan :D

En as söt bild på Amanda och Ijor :)

Sedan fick jag köra Dee Dee en liten shettis för Amanda vägrade köra henne, hon körde Spidde;)

Tack för skit roliga dagar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0