hemma från min favoritponny !

sådär ja . nu är jag hemma ifrån stallet har mockat hagen lastat in hö städat stallet ..
tänkte köra han i dag , longera eller något så men så himla varmt i dag ?
minst 28 grader kan jag gissa mig fram i alla fall .
så han får vila till i morgon då jag ska se om min kompis vill köra han då ..
ska se om hon vill tävla han på tingsryd den 17 juli ?..
tror att det var då i alla fall dom verkar trivas jätte bra dom två bara kul att någon annan tävlar han och jag står gämte och tittar hur han ser ut . han har blivit en stjärna !
tycker jag i alla fall , många tänker på tiden och bla bla .. men jag blir glad att han springer så som han gör liksom.
tiden är inte bara det jag tänker på det måste vara kul också liksom tiden visst är det kul om dom springer snabbt och på en bra tid men det betyder väl inte allt ? jag är bara glad att man kommer runt och får en bra placering och att han kan ! för det har han visat mig att han kan !
tydligen ska allt folk till stranden men jag ska sitta här hemma och ta det ganska lungt . sitter ute i trädgården och bloggar jätte skönt men jag föredrar skuggan .. hehe .. :D
mina fina ponnysar i dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0