Dag 1 - Mitt hästliv

Dag 1 - Mitt hästliv
Dag 2 - Mitt hästliv med min häst
Dag 3 - Mitt liv utanför hästarna
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5- En annan häst
Dag 6- Ett ögonblick
Dag 7- En vanlig outfit
Dag 8- Mina ridkläder
Dag 9- Mitt favoritminne(inte hästminne)
Dag 10- Mina rädslor
Dag 11- Min klass samt en skoldag
Dag 12- Vad hade jag på mig i dag?
Dag 13- Ett annat ögonblick
Dag 14- Mitt rum
Dag 15- En första bild på din häst
Dag 16- Detta saknar jag
Dag 17- Det här får mig att gråta
Dag 18- Innan hästarna
Dag 19- Ett annat ögonblick
Dag 20- Det här upprör mig
Dag 21- En första…..
Dag 22- Ett sista ögonblick
Dag 23- Stallet
Dag 24 – Min ryktlåda
Dag 25 – Min utrustning

Mitt liv består mest av hästarna. Jag är i stallet alla dagar i veckan om min mamma inte åker dit nån dag utan mig. Nästan alltid går hästarna före vännerna och även ibland skolan. Men jag och mamma letar hästgård och de skulle underlätta så mycket! Då man inte behöver ta hela eftermiddagen till att åka ut till stallet och typ bara mocka.


Mitt shettisföl som är 1 åring nu :)

Fuxia

Liten Ingrid och bebis Fuxia

Henne känner ni väl igen? :D

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

gullig bild :)

2011-06-18 @ 21:05:51
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0