ajax var superfin i dag ! :)

hej allihopa hur mår ni i dag ? :)
själv mår jag verkligen toppen och är ganska glad eftersom min häst va så himla fin i dag så sjukt !
han får gå ganska mycket för han blir aldrig trött (nästan i alla fall) .
han gick med en tung vagn och ganska hårt och mycket i dag men det är ju bara bra får han en massa muskler jag vill ha på honom o.s.v..
är ganska trött nu så vill gärna gå och lägga mig i tid för en gångs skull !
förresten i dag anmälde jag till halmstad på söndag och i morgon bitti innan jag sticker till skolan ringer jag och anmäler till åby på fredag ser verklugen fram emot detta ganska bra proppar så får hoppas på bra lopp, fräsh häst och han inte dummar sig men i dag var han cp snäll och ganska seg men ändå pigg :) blir så glad då ! ♥
ajax gick aldrig på banan i går eftersom jag hade jobb och det var ganska mycket att göra och så orkade jagv inte med jobb , köra häst och sedan jobb igen ..
ha det bra så länge så hörs vi i morgon !!
älskling när jag får vara oss dig då är allting bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0