tränade för proffstränaren i tisdags !

 

 

 

 

 

hej på er allihopa !
förlåt för den dåliga updateringen men jag har sovit oss mormor nu i fyra dagar osv.

så jag har inte kunnat blogga då allså eftersom har varit träning nästan alla dagar och tillbringat all tid i stallet. men jag kan ju säga att min häst är i FORM ..... jag lovar er !

 

 

 

 

för i tisdags åkte jag till mitt jobb då chefen (proffstränaren stefan persson) skulle hjälpa mig med ajax varför han galloperar osv . han fick köra han och gud vad snäll han var haha jag tror han trivs med stefan om jag ska vara ärlig .... :) nu ska vi ha tunga boots fram kanske rycka skorna bak och helstängt nu ska vi se om detta hjälper hittar inte mitt helstäbgda .. :o så jag får köpa ett nytt kostar ungefär bara 400 kronor hehe min häst är dyr . xd

 

 

 

 

men nu när jag har kört han hemma så har jag haft dubbla boots bak och det har gått super bra ! nu ska jag träna allt jag har till halmstad 7 augusti gud vad tiden har sprungit i väg och nästan inga tävlingar i år heller .. :( men ajax har inte varit på topp heller tyvärr..

 

 

 

 

men denna vintern ska han hårdtränas bara nästa år också sen får jag inte köra min fina ponny .. men jag kommer aldrig lämna han . han ska jag leva med tills jag dör eller han före .. xd

 

 

 

men ja vi hörs lite senare för ska snart till jobbet sedan rida systers ena häst med kusin , och syster mysigt ♥ sedan får jag och mamma köpa helstängt också har bara 38 kronor kvar på kontot så mamma får betala haha :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0